Forever young (program uspjeha)
Forever young (program uspjeha)
 


Priručnici
Prevela s njemačkoga Latica Bilopavlović
Broj stranica: 194
Godina izdanja: 2002.
ISBN: 953651061-8
Uvez: tvrdi uvez
Format: 17,5 x 24 cm
Masa: 772 g
Cijena
30,00 kn
 
  Dodaj u listu želja
 

12 najboljih SAVJETA dr. med. Ulricha Strunza 1. STARI RODITELJI (imate li niz prastarih predaka, vrlo je vjerojatno da ćete i Vi uživati u visokom broju godina) 2. RADOST KRETANJA (ako ste tjelesno aktivni, živjet ćete duže od neke trome lijenčine. No pritom je važno da Vam to ne stvara stres. Vrhunski su sportaši rijetko šampioni dugovječnosti! A sportske aktivnosti kojima se bavite bez volje, samo za dobrobit zdravlja, također Vam neće podariti dužu životnu dob. Umjerena aktivnost, u usporedbi sa sjedenjem u naslonjaču, snižava smrtnost za 44%) 3. DOZA RADOZNALOSTI (istraživački duhovi žive duže. Stoga moj savjet protiv starenja glasi: budite otvoreni prema budućnosti, ne žalite za prošlošću, puno čitajte i pitajte. I pod stare se dane još uvijek može trenirati mozak) 4. MNOGO, MNOGO OPTIMIZMA (od toga će Vaši hormoni sreće radosno poskočiti-dobro raspoloženje ubija hormone stresa. Protivno tome, pesimizam povećava zaradu pogrebni poduzeća. Starost doživaljavaju oni koji znaju razmišljati pozitivno, smiješiti se u sebi, biti bezbrižno veseli. Moj savjet: kad se veselite čak i malim stvarima, Vaša se podsvijest pozitivno oboji) 5. MNOGO SEKSA (mnoge studije pokazuju da uistinu postoji veza između mladenačkog izgleda i učestalih spolnih odnosa. Uzgred budi rečeno: ako svakodnevno trčite, imat ćete više želje. Osim toga, pomoću vitalnih tvari možete upravljati aktivvnostima pod poplunom) 6. UNUTARNJI MIR (zašto kornjaće žive 300 godina? Jer su ovladale mirom-pri hranjenju, kretanju, razmnožavanju. Laganim mentalnim tehnikama možete postati mirni poput Bude) 7. PM: POLA MASTI (najdjelotvorniji način produljivanja života jest smanjivanje kalorija. Najučinkovitije i najzdravije je uštedjeti na masti. To je hranjiva tvar koja ne samo da sadrži najviše kalorija po gramu u sporedbi s bjelančevinama i ugljikohidratima, nego je također u prvom redu odgovorna za suvišne kilograme, začepljenje krvnih žila i komunikacijskih puteva u mozgu. Masti su tvar od koje čete brzo ostarjeti i razboliti se) 8. PRIJATELJSTVA (ako se tijekom cijelog života možete osloniti na mrežu stabilnih odnosa, imate dobre preduvjete za dug život. Naime, dobra prijateljstva znatno pridonose tome da u starosti budete veseliji i u boljoj tjelesnoj i mentalnoj formi. Steknite prijatelje osmjehom) 9. USPJEH (ako vi osobno svoj bitak definirate i osječate uspješnim, neovisno o tome jeste li kučanica ili direktor tvrtke, to je dodatni plus pri starenju. Naime: onaj tko je uspješan u životu može doseći duboku starost i prije svega ostati zdrav. Za osobe u poznim godinama tipično je da su radili mnogo i naporno, ali da su rado obavljali svoj posao. Prevelika ambicioznost oduzima nekoliko godina) 10. VITALNE TVARI (jedna jabuka dnevno nije dovoljno. Potrebno Vam je pet obroka voća i povrća dnevno i uz to još i dodatna doza vitalnih tvri iz ljekarne) 11. SAN (baterije mladosti pune se pod poplunom. Znanstvenici koji se bave spavanjem otkrili su sljedeć: najveće životno očekivanje imaju oni koji se svake noći priušte sedam do osam sati sna. Više ili manje sna smanjuje životni vijek) 12. SAMODISCIPLINA (to ne znači da se morate trapiti. Trebate samo uvesti malo reda u svoj život. Primjerice, bolje je svakodnevno jesti voće i povrće, nego s nečistom savješću jednom tjedno bez volje i užitka jesti samo nekuhanu biljnu hranu. Također je bolje svakodnevno pola sata trčati, nego svaka dva tjedna ispustiti dušu satima vježbajući na gimnastičkim spravama. U Vašem životu, dakle, nisu poželjne nikakve krajnosti, nego uravnotežena redovitost koja nema veze sa jednoličnom rutinom)

 
 
Povratak na pregled Knjiga